Reklamace

Reklamační řád

reklamační řád Matěje Michaela Veselého, IČ: 10776486, se sídlem Všeň 165, 512 65 Všeň,

pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.shamanscraft.cz

Pokud se na zboží v záruční době projeví vada, má kupující právo zboží reklamovat a prodávající

povinnost reklamaci řešit v souladu se zákonem, resp. obchodními podmínkami (čl. 6).


Optimální proces reklamace
:

1. Kupující zašle prodávajícímu e-mailem na adresu: info@shamanscraft.cz informaci o vadě

zakoupeného zboží.

2. Prodávající ihned po obdržení reklamace, ve složitých případech do tří (3) pracovních dnů, rozhodne

zda reklamace bude přijata či odmítnuta a o tomto postupu bude informovat kupujícího.

3. Zboží kupující přinese buď osobně nebo pošle včetně daňového dokladu a vyplněného formuláře

pro reklamaci (viz níže), poštou na adresu Matěj Michael Veselý, Cidlinská 75, 460 15 Liberec.

4. Prodávající následně vystaví písemné potvrzení o přijetí výrobku do reklamačního řízení a navrhne

způsob řešení (oprava, výměna, vrácení peněz podle povahy závady a pokud to bude možné i podle

preference kupujícího).

5. V zákonné lhůtě 30 dnů od přijetí zboží k reklamaci bude reklamace vyřešena.


Důležité informace pro kupující:

1. Nelze reklamovat vadu, o které kupující věděl již při koupi a z toho důvodu dostal na zboží slevu

(nijak se to ale nedotýká práva kupujícího reklamovat zboží kvůli jiné vadě).

2. Kupující musí prokázat, že bylo zboží zakoupeno u prodávajícího.

3. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případě, kdy je zboží nebo jeho součást

znečištěné/znehodnocené nebo nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání

zboží k reklamačnímu řízení.

4. Nelze reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením, nebo nevhodným použitím.

5. Případnou vadu by měl kupující reklamovat bez zbytečného odkladu, tj. co nejdříve po jejím zjištění

– další používání zboží může způsobit zhoršení vady a uvést ji do neopravitelného stavu, nebo

výrobek zcela znehodnotit. Tato skutečnost může být důvodem k zamítnutí reklamace.

6. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdrží reklamované zboží.

REKLAMAČNÍ ŘÁD + FORMULÁŘ