Reklamace
Reklamační řád
reklamační řád Matěje Michaela Veselého, IČ: 10776486, se sídlem Všeň 165, 512 65 Všeň,
pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.shamanscraft.cz
Pokud se na zboží v záruční době projeví vada, má kupující právo zboží reklamovat a prodávající
povinnost reklamaci řešit v souladu se zákonem, resp. obchodními podmínkami (čl. 6).
Optimální proces reklamace:
1. Kupující zašle prodávajícímu e-mailem na adresu: info@shamanscraft.cz informaci o vadě
zakoupeného zboží.
2. Prodávající ihned po obdržení reklamace, ve složitých případech do tří (3) pracovních dnů, rozhodne
zda reklamace bude přijata či odmítnuta a o tomto postupu bude informovat kupujícího.
3. Zboží kupující přinese buď osobně nebo pošle včetně daňového dokladu a vyplněného formuláře
pro reklamaci (viz níže), poštou na adresu Matěj Michael Veselý, Cidlinská 75, 460 15 Liberec.
4. Prodávající následně vystaví písemné potvrzení o přijetí výrobku do reklamačního řízení a navrhne
způsob řešení (oprava, výměna, vrácení peněz podle povahy závady a pokud to bude možné i podle
preference kupujícího).
5. V zákonné lhůtě 30 dnů od přijetí zboží k reklamaci bude reklamace vyřešena.
Důležité informace pro kupující:
1. Nelze reklamovat vadu, o které kupující věděl již při koupi a z toho důvodu dostal na zboží slevu
(nijak se to ale nedotýká práva kupujícího reklamovat zboží kvůli jiné vadě).
2. Kupující musí prokázat, že bylo zboží zakoupeno u prodávajícího.
3. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případě, kdy je zboží nebo jeho součást
znečištěné/znehodnocené nebo nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání
zboží k reklamačnímu řízení.
4. Nelze reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením, nebo nevhodným použitím.
5. Případnou vadu by měl kupující reklamovat bez zbytečného odkladu, tj. co nejdříve po jejím zjištění
– další používání zboží může způsobit zhoršení vady a uvést ji do neopravitelného stavu, nebo
výrobek zcela znehodnotit. Tato skutečnost může být důvodem k zamítnutí reklamace.
6. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdrží reklamované zboží.
REKLAMAČNÍ ŘÁD + FORMULÁŘ